پایان نامه ها

دانلود پایان نامه رشته های معماری و شهرسازی برنامه ریزی شهری مدیریت آموزشی شیمی فیزیک ریاضی زیست شناسی کشاورزی تربیت بدنی بازاریابی گرافیک پژوهش هنر تبدیل انرژی مشاوره ساخت و تولید صنایع غذایی رایگان پروژه تحقیق پژوهش مقاله پلیمر سمینار

پایان نامه ها

لینک های سایت دانلود پایان نامه و سمینار ارشد – سبز فایل : دانلود پایان نامه حقوق - دانلود پایان نامه مدیریت - دانلود پایان نامه روانشناسی

دانلود پایان نامه رشته های معماری و شهرسازی برنامه ریزی شهری مدیریت آموزشی شیمی فیزیک ریاضی زیست شناسی کشاورزی تربیت بدنی بازاریابی گرافیک پژوهش هنر تبدیل انرژی مشاوره ساخت و تولید صنایع غذایی رایگان پروژه تحقیق پژوهش مقاله پلیمر سمینار

دانلود متن کامل با فرمت ورد پایان نامه های کارشناسی ارشد خرید و فروش و معاوضه پایان نامه آرشیو پایان نامه مجموعه کامل پایان نامه دسترسی متن کامل پایان نامه های ایران داک (گنج)

آخرین مطالب


عنوان کامل پایان نامه :  اثر بخشی آموزش خلاقیت برافزایش نگرش کار آفرینانه بیکاران شهر تهران تکه هایی از این پایان نامه : مکتب عصب شناسی : نظریه عصب شناسی را شاید بتوان یکی از جدیدترین دیدگاهها دانست . در این دیدگاه رابطه خلاقیت با مغز و امواج مغزی مورد بررسی قرار می گیرد . … ادامه خواندن پایان نامه روانشناسی با موضوع:اثر بخشی آموزش خلاقیت برافزایش نگرش کار آفرینانه بیکاران شهر تهران


نیمکره چپ با اطلاعات شفاهی سروکار دارد و تفکر انتقادی راتنظیم می کند و مسؤول خواندن رمزها ، زمان و ریاضی به شیوة منطقی ، تحلیل و متوالی است ، درحالیکه نیمکره راست با اطلاعات تصویری و شنوایی سروکار دارد و مسائل و عقاید قدیمی را به شیوة جدید دوبارة تنظیم میکند . مغز راست با استعاره ها ، شکلها ، شهود و تحلیلها عمل می کند (حسینی , 1381).

افرادخلاق هر دو فرآیند فکری را با یکدیگر ترکیب می کنند ؛ زیرا درخلاقیت ها به هر دو جنبة فکری نیاز است . هرچند برخی از محققان معتقدند درتفکر خلاق ، نیمکره راست نقش اصلی را دارد و ادغام وظایف دو نیمکره لزومی ندارد و حتی می تواند اثر منفی داشته باشد . زیرا تفکرخلاق و منطقی نمی تواند به طور همزمان ، دربالاترین سطح خودعمل کنند ، بنابراین خلاقیت با توجه به تقویت نیمکره راست مغز شکوفا می شود (حسینی ,1381).

مکتب روان سنجی : این مکتب به خلاقیت از زاویه آزمون ها می نگرد و تلاش می کند با مقیاس های کمی خلاقیت را در افراد اندازه گیری کند . بنابر این خلاقیت برحسب چگونگی عملکرد روی مواد یک دست بیان می گردد . از پیشروان مهم این مکتب گیلفورد است ، او خلاقیت را عبارت از تفکر واگرا می داند ، تفکر واگرا یک جستجوی ذهنی ای است که به دنبال تمام راه حلهای ممکن برای یک مسأله است و در مقابل تفکرهمگرایی قرار دارد که به دنبال یک جواب صحیح برای مسأله می گردد ، قرار دارد . هنگام حل مسأله فکر همگرا با دقت و در چارچوب معینی و بر اساس اطلاعات مقدماتی به بررسی و نتیجه گیری می پردازد و راه حلی ارائه می نماید که اصولاً جدید نیست و قبلاً آزمون شده و در صحت آن نمی توان تردید کرد . اما تفکر واگرا راههای تازه ای برای حل مسأله پیشنهاد می کند . گیلفورد برای تفکر خلاق ، ویژگیهایی قائل است که آزمونهای خویش را براساس آن تنظیم می کند . اکثر آزمونهای خلاقیت براساس و برای اندازه گیری این ویژگیها ساخته شده اند (حسینی, 1381).

فرضیه های پژوهش :

فرضیه های فرعی:

برای دیدن جزئیات بیشتر ، خرید و دانلود آنی فایل متن کامل با فرمت ورد می توانید به لینک زیر مراجعه نمایید:

  • مدیر سایت

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی