پایان نامه ها

دانلود پایان نامه رشته های معماری و شهرسازی برنامه ریزی شهری مدیریت آموزشی شیمی فیزیک ریاضی زیست شناسی کشاورزی تربیت بدنی بازاریابی گرافیک پژوهش هنر تبدیل انرژی مشاوره ساخت و تولید صنایع غذایی رایگان پروژه تحقیق پژوهش مقاله پلیمر سمینار

برای دانلود متن کامل پایان نامه ها اینجا کلیک کنید

بررسی نقش سرمایه فکری بر بازارگرایی شرکت های بیمه خصوصی-دانلود پایان نامه ارشد


  عنوان کامل پایان نامه :  بررسی نقش سرمایه فکری بر بازارگرایی شرکت های بیمه خصوصی قسمتی از متن پایان نامه :   فهرست مطالب عنوان                                                                                                                                 صفحه چکیده………………………………………………………………………………………………………………………………………………………….1 فصل اول کلیات……………………………………………………………………………………………………………………………………………..2 1 -1 – مقدمه………………………………………………………………………………………………………………………………………………..3 2-1- بیان مسئله پژوهش………………………………………………………………………………………………………………………………..3 3-1- اهمیت و ضرورت پژوهش……………………………………………………………………………………………………………………..4 4-1-فرضیات پژوهش………………………………………………………………………………………………………………………………….. 5 5 – 1 – مدل مفهومی پژوهش…………………………………………………………………………………………………………………………6 6-1-اهداف … ادامه خواندن بررسی نقش سرمایه فکری بر بازارگرایی شرکت های بیمه خصوصی-دانلود پایان نامه ارشد



www.jahandoc.com

رشته مدیریت حسابداری حقوق اقتصاد روانشناسی برق عمران صنایع کامپیوتر مواد شیمی پلیمرو ..


 

6-1-اهداف تحقیق……………………………………………………………………………………………………………………………………… 6

7-1-تعاریف اصطلاحات ومتغیرهای تحقیق…………………………………………………………………………………………………….6

فصل دوم ادبیات تحقیق………………………………………………………………………………………………………………………………..  7

بخش اول ادبیات مرتبط با بازارگرایی……………………………………………………………………………………………………………… 8

2-2-مروری بربازارگرایی…………………………………………………………………………………………………………………………….. 8

3-2 دیدگاه تصمیم گیری از نظر شاپیرو- 1998 ………………………………………………………………………………………………10

4-2- دیدگاه هوشمندی بازاراز نظر کوهلی وجاورسکی 1990…………………………………………………………………………. 11

5-2-دیدگاه فرهنگی از نظر نارور واسلیتر 1910……………………………………………………………………………………………… 13

6-2- دیدگاه کانون استراتژیک ازنظر روکرت-1992 ………………………………………………………………………………………. 14

7-2-دیدگاه مشتری گرایی از نظر دشپند وهمکاران 1993 …………………………………………………………………………………15

8-2- رویکرد فرهنگ سازمان لایه از دیدگاه هامبورگ و پفلسر-2000………………………………………………………………….19

9-2- مروری بر مدل های بازارگرایی………………………………………………………………………………………………………………22

10-2- مروری برپیاده سازی بازارگرایی……………………………………………………………………………………………………………25

11-2. رویکرپردازش اطلاعات کوهلی وجاورسکی……………………………………………………………………………………………25

12-2- رویکرد هنجارمبنای لینچتنهال وویلسون…………………………………………………………………………………………………25

13-2- رویکرد تغییرفرهنگی – نارورواسلیتر…………………………………………………………………………………………………….28

15-2- رویکرد دگرگونی فرهنگی گبهاردت،کارپنتروشری………………………………………………………………………………….30

بخش دوم : ادبیات مرتبط با سرمایه فکری…………………………………………………………………………………………………………35

16-2- معرفی سرمایه فکری…………………………………………………………………………………………………………………………..35

17-2- مدل ادوینسومن و مالون……………………………………………………………………………………………………………………….38

18- 2- مدل بروکینگ…………………………………………………………………………………………………………………………………….40

19 -2- مدل روس و همکاران…………………………………………………………………………………………………………………………41

20 -2- مدل استیوارت……………………………………………………………………………………………………………………………………43

21 – 2- مدل سالیوان…………………………………………………………………………………………………………………………………….44

22 – 2 – مدل بونفرر………………………………………………………………………………………………………………………………………45

23 – 2- مدل هانس ولاواندال………………………………………………………………………………………………………………………….46

24-2- مدل لین……………………………………………………………………………………………………………………………………………..47

25-2- شباهت موجود درتعاریف واجزای مدلهای سرمایه فکری………………………………………………………………………….48

27 – 2- سابقه مطالعات انجام شده خارجی……………………………………………………………………………………………………….51

28 – 2- سابقه مطالعات انجام شده داخلی…………………………………………………………………………………………………………52

2-3- روش تحقیق…………………………………………………………………………………………………………………………………………56

3- 3- قلمرو تحقیق…………………………………………………………………………………………………………………………………………57

4-3- جامعه و نمونه آماری………………………………………………………………………………………………………………………………..57

5-3- نمونه آماری و روش محاسبه حجم نمونه……………………………………………………………………………………………………..57

6-3- روش نمونه‌گیری…………………………………………………………………………………………………………………………………….57

7-3- متغیرها و شاخص های تحقیق……………………………………………………………………………………………………………………57

8-3- روشهای جمع‌آوری اطلاعات……………………………………………………………………………………………………………………57

9-3-روایی وپایایی پرسشنامه ها………………………………………………………………………………………………………………………….59

10-3- روش‌های تجزیه و تحلیل اطلاعات…………………………………………………………………………………………………………..61

فصل چهارم تجزیه و تحلیل اطلاعات………………………………………………………………………………………………………………..62

2-4- آمار توصیفی………………………………………………………………………………………………………………………………………….63

1-2-4- سطح تحصیلات………………………………………………………………………………………………………………………………..64

2-2-4-میزان سن…………………………………………………………………………………………………………………………………………..65

3-2-4-جنسیت……………………………………………………………………………………………………………………………………………..66

4- 2 – 4 – میزان سابقه خدمتی……………………………………………………………………………………………………………………….67

5-2-4- نوع شرکت ها……………………………………………………………………………………………………………………………………68

3 – 4- آمار استنباطی………………………………………………………………………………………………………………………………………71

1-  3- 4- آزمون ضریب همبستگی اسپیرمن……………………………………………………………………………………………………..71

3-3-4- فرضیه فرعی دوم پژوهش…………………………………………………………………………………………………………………..73

4-3-4- فرضیه فرعی سوم پژوهش…………………………………………………………………………………………………………………..74

5-3-4- آزمون تحلیل واریانس فریدمن…………………………………………………………………………………………………………….75

فصل پنجم نتیجه گیری و پیشنهادات…………………………………………………………………………………………………………………77

2-5- بحث درنتایج توصیفی داده های تحقیق……………………………………………………………………………………………………78

3-5- بحث در نتایج تحلیلی داده های تحقیق…………………………………………………………………………………………………….79

1-3-5- بحث در نتایج آزمون همبستگی اسپیرمن………………………………………………………………………………………………79

4-5- تفسیر یافته های تحقیق…………………………………………………………………………………………………………………………..82

6-5- پیشنهادهای تحقیق…………………………………………………………………………………………………………………………………83

7 – 5- پیشنهاد برای محققان آتی…………………………………………………………………………………………………………………….84.

منابع وماخذ……………………………………………………………………………………………………………………………………………………85

منابع فارسی……………………………………………………………………………………………………………………………………………………85

منابع انگلیسی………………………………………………………………………………………………………………………………………………….85

ضمیمه 1: پرسش نامه………………………………………………………………………………………………………………………………………95

ضمیمه 2:  خروجی های آماری………………………………………………………………………………………………………………………..98

 

اهداف تحقیق:

اهداف فرعی :

برای دیدن جزئیات بیشتر ، خرید و دانلود آنی فایل متن کامل با فرمت ورد می توانید به لینک زیر مراجعه نمایید:

پایان نامه

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
درباره من
دانلود متن کامل با فرمت ورد پایان نامه های کارشناسی ارشد خرید و فروش و معاوضه پایان نامه آرشیو پایان نامه مجموعه کامل پایان نامه دسترسی متن کامل پایان نامه های ایران داک (گنج)
Designed By Erfan Powered by Bayan