پایان نامه ها

دانلود پایان نامه رشته های معماری و شهرسازی برنامه ریزی شهری مدیریت آموزشی شیمی فیزیک ریاضی زیست شناسی کشاورزی تربیت بدنی بازاریابی گرافیک پژوهش هنر تبدیل انرژی مشاوره ساخت و تولید صنایع غذایی رایگان پروژه تحقیق پژوهش مقاله پلیمر سمینار

برای  دانلود متن کامل پایان نامه های این وبلاگ اینجا کلیک کنید

پایان نامه ها

دانلود پایان نامه رشته های معماری و شهرسازی برنامه ریزی شهری مدیریت آموزشی شیمی فیزیک ریاضی زیست شناسی کشاورزی تربیت بدنی بازاریابی گرافیک پژوهش هنر تبدیل انرژی مشاوره ساخت و تولید صنایع غذایی رایگان پروژه تحقیق پژوهش مقاله پلیمر سمینار

برای  دانلود متن کامل پایان نامه ها اینجا کلیک کنید

برای دانلود متن کامل پایان نامه ها اینجا کلیک کنید


  عنوان کامل پایان نامه :  بررسی نقش سرمایه فکری بر بازارگرایی شرکت های بیمه خصوصی قسمتی از متن پایان نامه :   فهرست مطالب عنوان                                                                                                                                 صفحه چکیده………………………………………………………………………………………………………………………………………………………….1 فصل اول کلیات……………………………………………………………………………………………………………………………………………..2 1 -1 – مقدمه………………………………………………………………………………………………………………………………………………..3 2-1- بیان مسئله پژوهش………………………………………………………………………………………………………………………………..3 3-1- اهمیت و ضرورت پژوهش……………………………………………………………………………………………………………………..4 4-1-فرضیات پژوهش………………………………………………………………………………………………………………………………….. 5 5 – 1 – مدل مفهومی پژوهش…………………………………………………………………………………………………………………………6 6-1-اهداف … ادامه خواندن بررسی نقش سرمایه فکری بر بازارگرایی شرکت های بیمه خصوصی-دانلود پایان نامه ارشد



www.jahandoc.com

رشته مدیریت حسابداری حقوق اقتصاد روانشناسی برق عمران صنایع کامپیوتر مواد شیمی پلیمرو ..


 

6-1-اهداف تحقیق……………………………………………………………………………………………………………………………………… 6

7-1-تعاریف اصطلاحات ومتغیرهای تحقیق…………………………………………………………………………………………………….6

فصل دوم ادبیات تحقیق………………………………………………………………………………………………………………………………..  7

بخش اول ادبیات مرتبط با بازارگرایی……………………………………………………………………………………………………………… 8

2-2-مروری بربازارگرایی…………………………………………………………………………………………………………………………….. 8

3-2 دیدگاه تصمیم گیری از نظر شاپیرو- 1998 ………………………………………………………………………………………………10

4-2- دیدگاه هوشمندی بازاراز نظر کوهلی وجاورسکی 1990…………………………………………………………………………. 11

5-2-دیدگاه فرهنگی از نظر نارور واسلیتر 1910……………………………………………………………………………………………… 13

6-2- دیدگاه کانون استراتژیک ازنظر روکرت-1992 ………………………………………………………………………………………. 14

7-2-دیدگاه مشتری گرایی از نظر دشپند وهمکاران 1993 …………………………………………………………………………………15

8-2- رویکرد فرهنگ سازمان لایه از دیدگاه هامبورگ و پفلسر-2000………………………………………………………………….19

9-2- مروری بر مدل های بازارگرایی………………………………………………………………………………………………………………22

10-2- مروری برپیاده سازی بازارگرایی……………………………………………………………………………………………………………25

11-2. رویکرپردازش اطلاعات کوهلی وجاورسکی……………………………………………………………………………………………25

12-2- رویکرد هنجارمبنای لینچتنهال وویلسون…………………………………………………………………………………………………25

13-2- رویکرد تغییرفرهنگی – نارورواسلیتر…………………………………………………………………………………………………….28

15-2- رویکرد دگرگونی فرهنگی گبهاردت،کارپنتروشری………………………………………………………………………………….30

بخش دوم : ادبیات مرتبط با سرمایه فکری…………………………………………………………………………………………………………35

16-2- معرفی سرمایه فکری…………………………………………………………………………………………………………………………..35

17-2- مدل ادوینسومن و مالون……………………………………………………………………………………………………………………….38

18- 2- مدل بروکینگ…………………………………………………………………………………………………………………………………….40

19 -2- مدل روس و همکاران…………………………………………………………………………………………………………………………41

20 -2- مدل استیوارت……………………………………………………………………………………………………………………………………43

21 – 2- مدل سالیوان…………………………………………………………………………………………………………………………………….44

22 – 2 – مدل بونفرر………………………………………………………………………………………………………………………………………45

23 – 2- مدل هانس ولاواندال………………………………………………………………………………………………………………………….46

24-2- مدل لین……………………………………………………………………………………………………………………………………………..47

25-2- شباهت موجود درتعاریف واجزای مدلهای سرمایه فکری………………………………………………………………………….48

27 – 2- سابقه مطالعات انجام شده خارجی……………………………………………………………………………………………………….51

28 – 2- سابقه مطالعات انجام شده داخلی…………………………………………………………………………………………………………52

2-3- روش تحقیق…………………………………………………………………………………………………………………………………………56

3- 3- قلمرو تحقیق…………………………………………………………………………………………………………………………………………57

4-3- جامعه و نمونه آماری………………………………………………………………………………………………………………………………..57

5-3- نمونه آماری و روش محاسبه حجم نمونه……………………………………………………………………………………………………..57

6-3- روش نمونه‌گیری…………………………………………………………………………………………………………………………………….57

7-3- متغیرها و شاخص های تحقیق……………………………………………………………………………………………………………………57

8-3- روشهای جمع‌آوری اطلاعات……………………………………………………………………………………………………………………57

9-3-روایی وپایایی پرسشنامه ها………………………………………………………………………………………………………………………….59

10-3- روش‌های تجزیه و تحلیل اطلاعات…………………………………………………………………………………………………………..61

فصل چهارم تجزیه و تحلیل اطلاعات………………………………………………………………………………………………………………..62

2-4- آمار توصیفی………………………………………………………………………………………………………………………………………….63

1-2-4- سطح تحصیلات………………………………………………………………………………………………………………………………..64

2-2-4-میزان سن…………………………………………………………………………………………………………………………………………..65

3-2-4-جنسیت……………………………………………………………………………………………………………………………………………..66

4- 2 – 4 – میزان سابقه خدمتی……………………………………………………………………………………………………………………….67

5-2-4- نوع شرکت ها……………………………………………………………………………………………………………………………………68

3 – 4- آمار استنباطی………………………………………………………………………………………………………………………………………71

1-  3- 4- آزمون ضریب همبستگی اسپیرمن……………………………………………………………………………………………………..71

3-3-4- فرضیه فرعی دوم پژوهش…………………………………………………………………………………………………………………..73

4-3-4- فرضیه فرعی سوم پژوهش…………………………………………………………………………………………………………………..74

5-3-4- آزمون تحلیل واریانس فریدمن…………………………………………………………………………………………………………….75

فصل پنجم نتیجه گیری و پیشنهادات…………………………………………………………………………………………………………………77

2-5- بحث درنتایج توصیفی داده های تحقیق……………………………………………………………………………………………………78

3-5- بحث در نتایج تحلیلی داده های تحقیق…………………………………………………………………………………………………….79

1-3-5- بحث در نتایج آزمون همبستگی اسپیرمن………………………………………………………………………………………………79

4-5- تفسیر یافته های تحقیق…………………………………………………………………………………………………………………………..82

6-5- پیشنهادهای تحقیق…………………………………………………………………………………………………………………………………83

7 – 5- پیشنهاد برای محققان آتی…………………………………………………………………………………………………………………….84.

منابع وماخذ……………………………………………………………………………………………………………………………………………………85

منابع فارسی……………………………………………………………………………………………………………………………………………………85

منابع انگلیسی………………………………………………………………………………………………………………………………………………….85

ضمیمه 1: پرسش نامه………………………………………………………………………………………………………………………………………95

ضمیمه 2:  خروجی های آماری………………………………………………………………………………………………………………………..98

 

اهداف تحقیق:

اهداف فرعی :

برای دیدن جزئیات بیشتر ، خرید و دانلود آنی فایل متن کامل با فرمت ورد می توانید به لینک زیر مراجعه نمایید:

پایان نامه

  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • پنجشنبه, ۱۰ فروردين ۱۳۹۶، ۱۲:۲۵ ب.ظ
  • مدیر سایت

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

لینک بالا اشتباه است

برای دانلود متن کامل اینجا کلیک کنید

برای دانلود متن کامل پایان نامه ها اینجا کلیک کنید